Çatışma Yönetimi

Aşağıda Çatışma Yönetimi eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim Detayı

BMI Çözüm Ortaklığında...

  • Organizasyonlarda Çatışmalar 
  • Çatışmaların Altında Yatan Nedir? 
  • Çatışmalar Nasıl Ortaya Çıkar?
  • Kurum Kültürüne ve İklime Etkisi
  • Çatışma Türleri
  • Çatışmaları Yönetmek ve Çözümlemek için Kişisel Farkındalık
  • Farklı Çatışma Stratejilerini Tanımlama
  • Duygusal Zeka & Duygusal Dayanıklılık
Diğer Bilgiler
#627
BölgePeryön Merkez
Eğitim AdıÇatışma Yönetimi
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZoom
Eğitimin Amacı

Çatışma Yönetimi programı; iş ve özel hayattaki çatışmaların kaynaklarını nedenlerini ve nasıl daha doğru şekilde yönetilebileceğini paylaşan bilgi ve beceri geliştirmeye dönük uygulamalar ile zenginleştirilmiş bir gelişim programıdır. Çatışmaların kurum kültürüne nasıl etki ettiğini anlamak ve stratejiler belirleyebilmek önemlidir.

Katılımcılarımıza bu eğitimde hem çatışmaların nasıl ele alınacağına dair bir bakış açısı edindirmek, hem de doğru teknikler öğrenerek çatışmayı yönetebilme becerisi kazandırmaktır.

Eğitime Kimler Katılmalı?

Kurum içinde ve özel hayatta çatışmaları ve insanlar arasındaki krizleri yönetebilmek isteyen herkes katılabilir. 

Eğitim Başlangıç Tarihi28.04.2025 09:30
Eğitim Bitiş Tarihi28.04.2025 16:30
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi11.03.2025 16:39
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı5.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi4.200,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenAli Yeteroğlu
Eğitmen Detayı

Ali Yeteroğlu, Avusturya Lisesi’nden mezun olduktan sonra lisans eğitimine Boğaziçi Üniversitesi Kimya bölümünde başlamıştır fakat ikinci yılın sonunda lisans eğitimine ABD’de devam etmeye karar vermiştir. University of Tenessee İşletme Bölümü’nde tamamladığı 4 yıllık lisans eğitiminde özellikle Stratejik Pazarlama alanında major eğitimini tamamlamıştır. Aynı zamanda Boğaziçi Üniversitesi’nde MBA programında yüksek lisansını tamamlayan Yeteroğlu, Sabancı Üniversitesi’nde Yönetim Sanatı ve Marmara Üniversitesi’nde Eğitici’nin Eğitim programlarını tamamlamıştır.

Profesyonel kariyerine 1995 yılında medikal cihazlar sektöründe satış alanında başlamıştır. Bu sektördeki bir yıllık deneyiminin ardından tekstil sektöründe, Ertuğ Giyim firmasında Satış & Pazarlama müdürü olarak 2 yıla yakın süre ile görev almıştır. Daha sonra FMCG sektöründe Adel Kalemcilik (Faber-Castell Türkiye) ekibine katılan Ali Yeteroğlu, 7 yıl çalıştığı bu firma bünyesinde pazarlama ve iş geliştirme alanında müdür olarak çalışmıştır. Buradaki başarıları sonrasında Anadolu grubu ile Alman Faber-Castell ortaklığı olan Ülkü Kırtasiye’de genel müdür olarak üç yıl kadar görev almıştır. 2006 yılında tekrar Adel Kalemcilik (Faber-Castell Türkiye) bünyesine dönüş yapan Ali Yeteroğlu, 5 yıl süreyle iş geliştirme direktörü olarak görev yapmıştır. 2011 Yılında Faber-Castell serüvenini sonlandıran Yeteroğlu, medikal biyoteknoloji sektöründeki VSY Biotechnology’de Genel Müdür Yardımcısı ve Ant Gıda (Fora Zeytin) Satış & Pazarlama Direktörlüğü pozisyonları ile kariyerine devam etmiştir. Aynı zamanda profesyonel kariyerine paralel olarak; 2011 yılından itibaren strateji, pazarlama ve satış danışmanlığı – eğitmenliği yapmaya başlamıştır. 

Yurtiçi ve Yurtdışı Satış Pazarlama, İş Geliştirme ve Stratejik Yönetim Danışmanlığı konularında lokal ve global firmalara hizmet vermektedir. Çeşitli üniversitelerde MBA ve Executive MBA programlarında strateji, iş geliştirme, inovasyon, pazarlama alanlarında yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak dersler vermektedir. Özellikle 2017 yılından bu yana birçok farklı kurum bünyesinde kurumsal eğitim & gelişim projelerinde; liderlik gelişimi (C-Level, Direktör, Orta Kademe Yönetici), stratejik düşünme & planlama, değişim yönetimi, iletişim, ilişki yönetimi, inovasyon & yaratıcılık gibi farklı alanlarda eğitimler vermekte ve profesyonel koçluk yapmaktadır.  Türkçe yanı sıra İngilizce ve Almanca dillerine de profesyonel düzeyde hâkim olan danışmanımız aynı zamanda ICF sertifikalı profesyonel koçtur.