İşe Alım Gelişim Programı

Aşağıda İşe Alım Gelişim Programı eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim Detayı

Eğitimimiz 13-14-15-16 Mayıs 2024 tarihlerinde gerçekleşecek 4 günlük bir gelişim programıdır.

1.MODÜL:YETKİNLİK BAZLI MÜLAKAT BECERİLERİ

Mülakat

Mülakat Nedir?

Mülakatın Amacı

Mülakat Tipleri

Mülakat Biçimleri

Yetkinlik Bazlı Mülakat

Yetkinlik Nedir?

Yetkinlik Türleri

Yetkinlikler Neden Önemli?

Yetkinlik Seti Nasıl Oluşturulur ?

Yaratıcılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Güçlü İletişim Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Takım Çalışması Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Müşteri Odaklılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Sonuç Odaklılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Problem Çözme Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Planlama ve Organizasyon Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Değişimi Yönetme Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Yenilikçilik Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Yetkinlik Bazlı Mülakat Adımları

STAR Tekniği

Yetkinlik Bazlı Mülakat Soruları Nasıl Hazırlanır?

Mülakat Süreci

Mülakat Öncesi Hazırlık Süreci

İhtiyacın Analizi

Özgeçmiş Değerlendirme

Mülakatın Gerçekleştirilmesi

Mülakatın Son Ermesi

Adaydan Beklentiler

Kişi Bazlı 1-1 Uygulama

2.MODÜL:GÜÇLÜ İLETİŞİM VE GERİ BİLDİRİM

İletişim

İletişim Nedir? İletişimin Amacı

İletişim Türleri
İletişimin Bileşenleri

İletişim Engelleri

Kendimle İletişim
Önce Kendini Tanı

Jahori Penceresi
Etki Alanı/ İlgi Alanı

Proaktif/Reaktif

Davranış

Davranış Nedir?
Davranış Seçeneleri
Duygular Nasıl Oluşur?

Farklı Kişilik Tipleri ile İletişim

Etkin İletişimin Temel Yapı Taşları
 Empati
 Güven
 Saygı
 Sorumluluk
 Dinleme

Geri Bildirim

Geri Bildirim Nedir?
Geri Bildirim Ne Değildir?
Geri Bildirim Verirken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?
Geri Bildirimi Nasıl Takip Edeceğiz?
Non-Violent Communication (NVC) Yöntemi ile Geri Bildirim
Uygulama

3.PROFESYONEL DURUŞ 

Kişisel Motivasyon

Vizyon Misyon
Amaç ve Hedefler

Kişisel İmaj
Beden Dili

Ses Tonu

Kişisel Bakım

Dış Görünüş

Yazılı&Sözlü İletişimin Önemi

Zaman Yönetimi

Duygusal Dayanıklılık

Değerler

Stresle Başa Çıkma

Diğer Bilgiler
#479
BölgePeryön Merkez
Eğitim Adıİşe Alım Gelişim Programı
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZOOM
Eğitimin Amacı

1.Modülde; 

İşe alım sürecinde görev alan çalışanların,  adayın geçmiş iş tecrübeleri ya da farklı problemler karşısında göstermiş olduğu davranış biçimlerinden yola çıkarak yetkinliklerini ve pozisyona uygunluğunu saptayabilecek beceriyi kazanmalarını ve geleneksel mülakatlara oranla adayın kişiliği ve iş yapış biçimleri hakkında daha fazla ve daha doğru, objektif bilgi elde etmelerini sağlamayı amaçlar. Hazırlık, yetkinlik bazlı sorular üretme ve sorma, sürecin etkin şekilde yürütülmesi için dikkat edilmesi gerekenler, değerlendirme konusunda katılımcıların işlerine transfer edebilecekleri bilgi ve becerileri aktarılacaktır.

2.Modülde;

Hem iş hayatında hemde özel hayatta iletişimlerini daha iyi yönetebilmeleri için gerekli bilgi, beceri ve yetkinliklerinin arttırlmasıdır.

3.Modülde;

Bireyin hem kendisiyle hemde  iş çevresiyle olan ilişkisinde saygıyla kabul görmesi için gerekli olan bilgi ve beceriler kazandırmasıdır.

Eğitime Kimler Katılmalı?

İşe alım süreçlerinde görev alan tüm orta ve üst düzey yöneticiler, IK profesyonelleri

Eğitim Başlangıç Tarihi13.05.2024 10:00
Eğitim Bitiş Tarihi16.05.2024 16:00
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi04.04.2024 12:53
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı8.640,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi7.200,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenNihal Gözde Subaşı
Eğitmen Detayı

Lisans eğitimini İktisat bölümünde, Yüksek Lisans eğitimini Psikoloji bölümünde tamamladı. Çeşitli eğitimler ve sertifika programlarıyla psikoloji alanında kendini geliştirmeye devam ederken, yüksek lisans tezini ‘’Çocukluk Dönemi Bağlanma Stillerinin Yetişkin İletişimi ile İlişkisi’’ üzerine yaptı.

Profesyonel iş hayatına 2002 yılında başladığı Turkcell şirketinde Satış, Turkcell Akademi ve İnsan Kaynakları fonksiyonu olmak üzere çeşitli pozisyonlarda 18 yıl görev aldı.

Bireylerin hayatlarına dokunmak, dönüşüme aracı olmak misyonunun kendini de büyüttüğü ve geliştirdiğini keşfetmesi ile birlikte Koçluk dünyasına adım attı. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) Lisanslı CTI (Coaches Training Institute) Koçluk okulu bitirdi, Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) tarafından akredite olup Associate Certified Coach (ACC) ünvanını almış Profesyonel Koç’tur.

Başta görme engelli çocuklar için kitap seslendirmesi olmak üzere çeşitli gönüllü sosyal sorumluluk projelerinde yer aldı.

Yetkinlik Bazlı Mülakat Becerileri, Geri Bildirim, Performans Yönetimi, Etkili İletişim Becerileri, Müşteri Hizmetinde Kalite, Satış, Çözüm ve İlişki Yönetimi, İş Hayatında Profesyonel Duruş, Kişisel Farkındalık, Stres ve Kriz Yönetimi, Zor İnsanlarla Başa Çıkmak& Çatışma Yönetimi ve Teknik eğitimler olmak üzere çeşitli konularda farklı grup ve kültürden kişilere eğitim ve seminerler verdi, atölye çalışmaları yaptı.

Kurum içi eğitmen yetiştirme projelerini ve fasilitasyonları yönetti ve değerlendiricilik yaptı.

Birçok başlıkta video eğitimde yer aldı ve eğitim seslendirmesi yaptı.

Katıldığı bazı eğitim ve sertifika programları:

Co-active Koçluk Programı

Coaches Training Institute (CTI)

Associated Certified Coach (ACC)

International Coach Federation Member ID #009133211I

Training Program on Schema Therapy

İnternational Society of Schema Therapy- ISST

Ericksonian Hypnotherapy

Ericksonian Institute of İstanbul

Optimum Denge Modeli I- II- III ve Aile

Davranış Teknolojileri Merkezi

The Silva Method

Silva Metodu™

Outlook- Essence Seminerleri

Butik Yayıncılık

Diksiyon& Güzel Konuşma, Sunuculuk& Spikerlik, Seslendirme

Başkent İletişim Akademisi

İleri Seviye Eğitimcinin Eğitimi

Boğaziçi Üniversitesi